We’ve been to the Riverside Hotel multiple times this year / entire experience is fantastic. Location is perfect and close to everything you need to get to easily in the Ft Lauderdale area. Rooms are recently redone, very nicely. I’m a critical guest and am very pleased with the rooms, their design and cleanliness. The staff is very helpful, Donna at the front desk is outstanding - she’s offered best customer service I’ve experienced in a long time. Bravo Donna, keep up the great work and thank you for all the help!
I spent the weekend here with my wife for her birthday and it was amazing. we booked a balcony room facing the beach and the sunrises were spectacular. the rooms have a very cozy, minimalistic feel to them, the beds are so comfortable, the bartenders at the lobby bar were great and the breakfast is worth waking up early for. The beach is a short walk from the property and they're walking distance from all the good local bars and restaurants. We will definitely be returning
Ayuda a los amigos reservados. El panorama del hotel es muy bueno. La habitación es también grande. El hotel recomendado por los clientes locales es muy bonito
Muy bueno
103 valoraciones
4.2/5
Precio desde
8,139 MXN$
por noche
Ver disponibilidad
Otras sugerencias
Hoteles con desayunoHoteles con habitación dobleHoteles con 1 cama dobleHoteles con piscinaHoteles con cancelación gratis
My daughter and I recently stayed at the Four Seasons in Fort Lauderdale, and it was truly an exceptional experience. While all Four Seasons properties offer unique amenities based on their locations, the service here exceeded even the high standard we’ve come to expect. Every interaction was genuinely top-notch, with attentive staff who made us feel special throughout our stay. The hotel even personalized our visit when they learned we were attending the Taylor Swift concert just like many other guests’ children. They arranged special scavenger hunts for the kids and surprised us with a themed dessert in our room before we headed out! It’s these thoughtful touches that make the Four Seasons stand out. This property is not just luxurious but also exceptionally warm and family-friendly.
El hotel se encuentra en buen estado de conversación. Las áreas internas tienen especiales detalles debdiseño. Es acogedor. Los mosaicos en los pisos son espectaculares. La atención es buena. El personal siempre se muestra dispuesto a atender aún fuera de horario. Las piscinas y áreas exteriores son agradables. El paisajista es bonito y está en buen estado de mabtenimiento. La ubicación es excelente. Siempre hay puestos de estacionamiento disponibles. Lámpara es estupenda. Arena fina y mucho espacio para colocar sillas y toldos. Destaca de forma especial la atención de mesonero llamado RAMÓN. Su atención es excepcional. Superar todas las expectativas de atención que pudiera tener de un mesonero. Sugiero al hotel aumentarclasnopciones para vegetarianos, que son pocas. Sin embargo el personal procuro solucionarlo de la mejor manera.
El hotel es un hotel muy acogedor, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable, muy agradable El hotel está situado en el centro de la ciudad, a una distancia de caminar a Ft L por el mar, con muchos bares de restaurantes y una vida nocturna y a la orilla del sur, un gran Bar Tiki en la playa en un hotel popular. El restaurante de Shooters en Ft L. El bar abajo se encuentra abierto tarde y toca música alta hasta media noche - puede ser divertido si usted es un ovo nocturno. La habitación era limpia pero la cama era tan guapa pero había muchas galletas! El desayuno es básico pero decente. Toallas de playa están disponibles, pero difícil de conseguir. Las sillas de playa eran pocas y viejas. Las personas que permanecieron allí eran las más amables, así que era agradable. Es una zona muy segura, pero vi una persona sin hogar que parecía inofensiva. La playa era muy agradable y estaba contenta de estar lejos del frío.
Nos gustó mucho este lugar. Agradecemos especialmente la amabilidad y excelente atención que nos prestó el Sr.Joao en la recepción del hotel. Fue amable, atento, paciente, educado y tuvo una muy buena actitud y disponibilidad para atendernos y ayudarnos. Gracias. Esperamos volver alli en nuestro próximo viaje
El Dalmar es estéticamente maravilloso. Este es un 5-star alojamiento en una propiedad 4-star con algunas cuevas: - servicio de piscina bar: puede ser los barmanes más rudos que he visto en una propiedad Marriott, podrían utilizar alguna formación de servicio. (El asistente de toallas en el otro lado fue muy agradable!) - la amenidad de desayuno para la elite de platino es confusa y muestra que no es sólo los huéspedes que están confusos. Me entregó un recibo que lee “bueno para el desayuno continental para 2, incluidos los gastos”. Cuando llegué al bar de la sala de estar que los servicios de desayuno, me dijeron que el bono era bueno por $12 (y nada en el menú es $12 o menos) y que necesitaríamos un segundo bono para mi esposa. Ellos finalmente tomaron los 24 dólares de nuestra cuenta pero diré que me quedé en toneladas y toneladas de propiedades de Marriott y nunca han debido un equilibrio en un desayuno platino. El desayuno estaba bien, el día siguiente optamos por ir al “cabrón superior” por la calle y fue sorprendente! Tome los puntos en lugar de $12 de descanso. La buena cosa que he notado; - el Dalmar tiene agua botellada gratis. La piscina es hermosa, aunque el techo está bien. - Las habitaciones son muy hermosas, aunque me encanta el aire acondicionado. - El champú de tamaño completo/condicionador/vajillas de cuerpo en la ducha y lavavajillas de mano/loción es un buen toque. - No aproveché estas, pero el hotel ofrece acceso a un estudio de yoga abajo, y sillas/paraguas en la playa de Ritz Carlton. I'd return but probably only for quick trips (3 nights or less).
El hotel está compartido por el Delmar y Element en una única propiedad que lo hace un poco confuso cuando se ingresa, ya que los dos están en diferentes pisos. La habitación es muy agradable, pero no es muy fácil. El hotel está situado en una zona de estar con una amplia habitación y una cocina y un área de estar combinadas, pero el salón estaba sin una mesa de café y el dormitorio no tenía ropa interior, ya que los armarios estaban en el salón. La habitación tiene una puerta de deslizamiento que no cubre realmente a ambos lados al mismo tiempo, y también hace una experiencia terrible. El hotel está situado en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en el centro de la ciudad, en La seguridad, pero el desafío para muchos que no entendían el sistema y otros elevadores se desaceleraron. Por último, el servicio de habitaciones no se ha hecho todos los días y una charla enviada a la mesa a través de la aplicación Marriott se ha ido sin respuesta, dejando la habitación no limpia. Cuando intenté llamar al teléfono sólo llegó sin respuesta. Estacionamiento fue 32.00 (no se renuncia a embajador) La habitación de la habitación era muy buena, pero la habitación era muy buena.
Si decides alojarte en Marriott's BeachPlace Towers, te encontrarás en una fantástica zona de Fort Lauderdale (East Fort Lauderdale) y estarás a solo 3 min a pie de Playa de Fort Lauderdale y a 7 de Las Olas Beach. Además, este complejo de condominios sostenible se encuentra a 1,1 km de Puerto deportivo Bahia Mar y a 2,4 km de Las Olas Boulevard.
Sumérgete en una de las 2 bañeras de hidromasaje, o disfruta de otras instalaciones recreativas, como un baño turco y un gimnasio abierto las 24 horas. Encontrarás además conexión a Internet wifi gratis, servicios de conserjería y tiendas en el alojamiento.
Marriott's BeachPlace Towers te ofrece la posibilidad de tomar algo en Splash Pool Bar & Grill, aunque también puedes ir a un supermercado. Qué mejor forma de acabar el día que con una bebida en el bar junto a la piscina.
Tendrás check-out exprés, tintorería y un servicio de recepción las 24 horas a tu disposición. Hay un aparcamiento sin asistencia (de pago) disponible.
Te sentirás como en tu propia casa en cualquiera de las 206 habitaciones con aire acondicionado, microondas y televisión de pantalla plana. Las habitaciones disponen de balcón. La conexión wifi gratis te mantendrá en contacto con los tuyos. Además, podrás disfrutar de canales por cable. Entre las comodidades, se incluyen caja fuerte, cafetera y tetera y teléfono.
Muy bueno
100 valoraciones
4.1/5
Precio desde
9,352 MXN$
por noche
Ver disponibilidad
Ver todos los hoteles en Fort Lauderdale
Lee valoraciones de otros usuarios sobre hoteles en Fort Lauderdale
Ver todos
Lee valoraciones y opiniones de otros usuarios para encontrar el alojamiento perfecto.
4.3/5
Fabuloso
Staff was great, especially Rita (Margarité) at the welcome desk. I realized that my phone had fallen out of my phone in the taxi. I had experienced long flight delays & was exhausted, paid cash for the cab & had no record. It was late. She assured me that when the manager arrived in the AM, she’d help me ask the manager to pull the video capture from the arrival area (I noticed there were several cameras there) & give me the info to contact the cab company. Rita was back in the morning & helped me along with Michelle to ask the manager for help. The manager Melinda found the info for me in the morning from the video feed. Everyone was very kind & professional. I thank them very much for their help in getting my phone retrieved! Great stay & helpful staff. I hope Rita gets some recognition & perhaps a promotion as she has LOTS of potential in the hospitality businesses. It was wonderful not to have to buy a new phone & especially not to fret about it on my cruise following my stay at Aloft Ft. Lauderdale! Thanks RITA!! The transportation company with the pineapple welcome logo in the hotel is also great in getting passengers to the cruise terminal.
LLauraI took my daughter on a mother daughter trip. We stayed only 1 night. The hotel staff went above and beyond. They were so incredibly helpful! They allowed us to check in early the day we arrived and even allowed a late checkout the following day! They were so helpful getting the free bike rental, even brought a toothbrush to my room when I realized I had forgotten mine. Amazing staff.
This hotel was cute, very close to the beach and not to far to get to shops. We didn't have a carso we walked or rode bikes everywhere. It's an older hotel, the floors have not been updat, but the beds and bathroom were clean and comfortable. Will definitely stay here again.
UUsuario invitadoEs un hotel que por el precio si se puede considerar como 4 estrellas,recomendado con familia, con el desayuno espectacular con muchas opciones, la atención de todo el personal fue lo máximo, el gym super, las habitaciones de lujo, bien limpias, la ubicación muy buena para comer cerca incluso yendo caminando a varios buenos restaurantes. Hay cerca Wallmart, TJMAX, ROSS, Marshall para comprar. SI hay algo que puedo decir en su contra, es que la piscina estaba en reparación y no la pudimos utilizar.
UUsuario invitadoExcelente trato y atención! Amabilidad, y buen servicio. Limpieza y comodidad. Todo lo que puedes necesitar esta en este hotel. Excelente para vacasionar en familia. Nos encantó que las habitaciones sean amplias y siempre limpias, las intactas de los alrededores muy agradables. El bar tiene buenas selecciones de tragos. En fin la mejores vacaciones.
Llee sangheonHotel limpio bien mantenido.
Tienes que pagar 15 dólares por estacionar por separado.
Una vez que tienes que estacionar en el primer piso, tienes que tomar el banco después de la entrada y ir al piso del parque 2-3.
VVitor RuiIf you are looking to stay at one of the best places in Ft. Lauderdale- look no further. This Hilton lives up to its name between the cleanliness of the rooms, halls, pool, lobby and spa. The staff were so friendly and accommodating, always smiling. We were greeted and welcomed back every time we came and went wether it was by car or on foot. They did have some elevator issues during our time there, but were fixed rather promptly and did not put a damper on our stay. The location couldn’t have been better for us. Across the street is the beach and if you make a right down N Fort Lauderdale Beach Blvd and walk about 15-20 mins you will hit some of the best restaurants we’ve ever eaten at. Live music every night and more outdoor dining then I’ve ever seen, it just makes you feel so alive! We recommend Spazio, it’s a bit further down the ***** but we went back twice it was so good. There’s a CVS not too far from the hotel on that same ***** that has any essentials you may have forgotten or if you’d just like some snacks/alcohol. My husband and I got a couples massage in the Hilton’s Spa, it was fantastic! We ate breakfast at Ilios (inside the hotel on floor 6 by the pool) the food was to die for. They have outdoor, indoor and at the bar dining. A few side notes, parking is expensive ($20ish a day) and I believe it’s valet only. The resort fee includes two bottles of water a day, two free hours for their bikes, yoga in the morning and you get beach chairs and towels. Umbrellas are an extra charge of $25 which is very expensive to me unless you really would like to be on the beach for hours. We only found ourselves using the beach chair services so the resort fees were a bit of a waste of money to us, but for how immaculate this Hilton is, it didn’t bother me. Last thing, I wanted something with a balcony so I booked the Ocean view. I was very happy with that but it was only a partial view so if you’d like a full blown view I think you need to book an ocean front. Overall, extremely happy with everything and I promise you Hilton & Fort Lauderdale, we will come back and see you soon!
AAljean MIf I could have given candle wood suites staff 100 out of 10 I would . If was my first time staying at candle wood and I was not disappointed at all. As a IHG member I have stayed at some of the brands listed but candlewood surprised the heck out of me . Exellent customer service and the rooms are very comfortable and nice.
CCroneHotel en una ubicación excelente con acceso directo a la playa y restaurantes locales.
El servicio estaba bien, el equipo siempre parecía estar tratando de ofrecer el mejor servicio posible, sólo la excepción estaba en el Café Breeze durante el día en que la dama realmente parecía no estar interesada en estar en el trabajo.
La zona de piscina maravillosa, que fue sorprendentemente ocupada y buena atmósfera, viendo la Copa del Mundo de la FIFA en televisión en el bar.
La habitación estaba bien, buenas instalaciones. Sólo la crítica era la puerta cerrada a la balcón no funcionaba y el primer día había un olor horrible - como un animal muerto o un techo húmedo? . Dejé la puerta de balcón abierta mientras en la habitación para aerlo, que parecía resolverla.
DDutchiesDuring our trip through Florida, we had the pleasure of staying one night at the Ocean Reef Hotel, and it was truly a great experience. Upon arrival, we found the reception closed, but it wasn’t long before a very friendly lady came to assist us with check-in. She had just gone out to grab a bite to eat, which is completely understandable – everyone needs food! Once we got to our hotel room, we were pleased to find it clean, well-maintained, and above average in size. Although there were a few minor maintenance issues, what mattered most was that the beds were extremely comfortable and everything was spotless.
After checking in, we went out for a meal, but upon returning, we discovered that the parking lot was nearly full, making it difficult to find a spot. Without even needing to ask, a very helpful staff member on the night shift immediately resolved the issue by assigning us a great parking space near the entrance. This thoughtful service made a huge difference. Throughout the night, this gentleman also conducted a round of checks, which gave us a great sense of security. The hotel itself was quiet, and we had a restful night's sleep. The bathroom facilities, including the toilet and shower, were also impeccably clean.
In the morning, when we checked out, the same lady who helped us with check-in was there again, and once more, we were greeted with kindness and a friendly smile.
This hotel is definitely a place I would return to during a Florida road trip. I highly recommend it and want to thank the staff for their excellent care. It’s absolutely a place to revisit.
En Fort Lauderdale, ¿qué hoteles son los más populares entre los viajeros de negocios?
Si viajas por negocios, elegir un hotel bien comunicado es un aspecto importante para muchos huéspedes.
Hilton Fort Lauderdale Marina
es un hotel bien comunicado y a un buen precio.
¿Qué hoteles populares tienen habitaciones para no fumadores en Fort Lauderdale?